.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قهرمانی:پول باید به اشتغالزایی و تولید منجر شود

استاندار گیلان گفت: همه مسوولین گیلان وظیفه دارند و باید تلاش بکنند تایک نیروی بیکار وجود نداشته نداشته باشد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، روح الله قهرمانی چابک در نشست با مدیران صندوق مهررضا(ع) در گیلان؛ ضمن تسلیت شهادت جانسوز امام حسین(ع) و یاران باوفایش اظهار داشت: امام حسین(ع) برای انجام درست مسوولیت خود از جان خود مایه گذاشت و سعی نکرد در پیشگاه خداوند متعال شرمنده باشد حتی اگر به دست کثیف‌ترین افراد کشته بشود.
نماینده عالی دولت در گیلان با تاکید براینکه باید وظایفی که برعهده مسوولین گذاشته می‌شود؛ به خوبی انجام شود تا مشکلی در جامعه بوجود نیاید، اذعان داشت: مسوولین باید وظایف محوله را به خوبی انجام بدهندتا هیچکس نیازمند و بیکار نباشد و تحقق این امر به طور یقین موجب رضایت حق تعالی و مردم خواهد شد.
قهرمانی چابک با اشاره به وجود نیروهای بیکار درخانواده‌ها، تصریح کرد: درحال حاضر در جامعه و خانواده‌ها افراد بیکاری وجود دارند که برای تحصیل فرزندان خود در دانشگاه دچار مضیقه مالی هستند و در زیرخط فقر و شرایط بسیار نامناسب مالی قرار دارند که دچار پژمردگی، افسردگی و بیماری‌های مختلف شده‌اند.
وی دلیل بروز اینگونه مشکلات را عدم اجرای درست امورات محوله توسط مسوولین دانست و متذکر شد: مسوولین فقط دولتی‌ها به‌عنوان نمونه بارز و مشخص نیستند بلکه همه مردم هستند و نباید هیچکس از زیربار مسوولیت شانه خالی بکند.
اوبا اشاره به اینکه امام حسین(ع) به خاطر فرزند علی(ع)، فاطمه(س) و نوه رسول اکرم(ص) بودن هیچگاه از زیر بار مسوولیت شانه خالی نکرد، افزود: این امام همام؛ جان خود را به خطر انداخت تا حق دیگران پایمال نشود بنابراین تاحل مشکل مردم؛ مسوولین گیلان نباید آرام و قرار داشته باشند.
استاندار گیلان برضرورت حل مشکلات افراد آبرومند جامعه تاکید کرد و گفت: نباید اینگونه افراد در اثر فقر از فرصت‌ها و حقوق خود محروم بشوند تا خدای ناکرده به راه‌های انحرافی کشیده نشده و استعدادهای آنان باطل نشود.
قهرمانی چابک خواستار برخورد بسیارمناسب مسوولین گیلان با مراجعین شد و گفت: باید با مردم با حوصله، نگاه مثبت، مهربانی به عنوان نعمت الهی برخورد کرد واگر چنانچه نتوانستیم طبق ضوابط اقدامی برای آنان بکنیم حداقل یک اوقات و خاطره خوش در اذهان آنان به یادگار باقی بماند.
نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه اگر تمامی ثرورت‌های دنیا در ایران جمع بشود؛ نمی‌توانیم همه را به دست مردم بدهیم، اظهار داشت: دادن پول به مردم باعث بروز تورم می‌شود، بنابراین پول باید به اندازه و به کسانی داده بشود تا با نظارت مستمر منجر به اشتغالزایی وتولید بشود.
قهرمانی چابک تحقق اشتغال و تولید را سبب عدم به وجود آمدن تورم دانست.
استاندار گیلان وجود یک نیروی کار بیکار در استان را نابخشودنی خواند و تاکید کرد: منابع کشور و گیلان کفایت می‌کند همه کار داشته باشند، بنابراین نباید یک نیروی کار درگیلان وجود داشته باشد.
قهرمانی چابک؛ صندوق مهر رضا(ع)را صندوقی با تاسی از نام مبارکش بابرکت توصیف کرد و گفت: باید افرد مراجعه‌کننده‌ای که فاقد هرگونه مهارت و هدفی هستند به سمت مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای هدایت بشوند تا فراگیری دانش و اخذ تسهیلات بتوانند اشتغالزایی بکند.
وی عملکرد صندوق مهر رضا(ع) گیلان از بدو تاسیس در دولت نهم تاکنون را؛ موفق ارزیابی و خاطرنشان کرد: مدیریت این صندوق از نقطه صفر شروع به کار کرده و ما از عملکرد اسماعیل خداپرست راضی هستیم. /465


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.